150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

آغاز فروش گوشی ایرانی vira-v5 محصول صاایران

از اولین گوشی شرکت ایرانی صاایران رونمایی شد. شرکت ایرانسل، یکی از اپراتورهای رسمی کشور وظیفه‌ی معرفی آن را برعهده گرفت. هم اکنون گوشی ایرانی vira-v5 با قیمتی در حدود 3 میلیون تومان در سایت ایرانسل قابل خریداری است. محصول ایرانی vira-v5 که به معنی هوشمند است، به همراه یک سیم‌کارت رایگان ایرانسلی که دارای امتیازات زیادی است به خریداران عرضه می‌شود. این گوشی که به تازگی عرضه شده است، مشخصات یک گوشی پایین رده را دارد که می‌تواند برای اولین تجربه‌ی صاایران نمره‌ی قابل قبولی را ثبت کند. در ادامه به معرفی کامل این گوشی خواهیم پرداخت.

گوشی ایرانی vira-v5

امتیازات ایرانسل برای خریداران گوشی ایرانی vira-v5

شرکت ایرانسل امتیازات زیادی برای خریداران این گوشی ایرانی در نظر گرفته است. در کنار خرید این گوشی، یک سیم‌کارت هدیه‌ی رایگان به شما تعلق می‌گیرد. به گفته‌ی ایرانسل این سیم‌کارت برای مشترکین، امکانات زیر را فراهم خواهد کرد:

59 گیگابایت اینترنت رایگان

نیم‌سال مکالمه‌ی نیم بها با تمام خطوط داخلی کشور

4 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه

5 گیگابایت اینترنت رایگان به صورت ماهانه یک گیگابایت از ماه دوم فعالسازی

30 گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه

 

مشخصات گوشی ایرانی vira-v5

اگر علاقه‌مند به خرید این گوشی ایرانی هستید، همانطور که گفته شد، این محصول هم‌اکنون از سایت ایرانسل قابل خریداری است. همچنین شاید بخواهید اطلاعات بیشتری پیرامون این گوشی بدانید.

گوشی ایرانی vira-v5 با دو سیم‌کارت به بازار عرضه می‌شود. سیستم عامل این گوشی اندروید می‌باشد. همچنین این گوشی با نسخه‌ی اندروید 9 ساخته شده است که البته قابلیت بروزرسانی را دارد. حافظه‌ی 32 گیگابایتی که قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است، حسگر تشخیص چهره و همچنین قابلیت تشخیص اثر انگشت از ویژگی‌های دیگر این محصول تازه وارد به بازار است.

در هنگام روشن کردن این گوشی با صفحه نمایش 1.6 اینچی که با رزولوشن 1280 در 600 ساخته شده است، مواجه خواهید شد. نسبت صفحات نمایش این گوشی 16:9 است. در داخل این گوشی پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT6761 تعبیه شده است. از طرف دیگر تولیدکنندگان این گوشی از رم 3 گیگابایتی برای حافظه‌ی آن بهره برده اند.

چهار دوربین این گوشی به ترتیب با کیفیت‌های 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی برای سلفی و دو دوربین فرعی برای اهداف مختلف معرفی شده اند. همچنین استفاده از افکت‌های مختلف در عکاسی این دوربین و ایجاد الگوریتم‌های مختلف، به کاربران حس لذت بخشی در عکاسی القا خواهد کرد.

باتری گوشی ایرانی vira-v5 به صورت 3500 میلی آمپری تولید می‌شود و می‌تواند تا ساعات ها برای کاربران قابل استفاده باشد.

 

نتیجه گیری

صاایران در ساخت این گوشی از امکانات زیادی استفاده کرده است که البته با توجه به این که اولین حضور این شرکت در بازار گوشی همراه است، می‌توان نمره‌ی قابل قبولی به آن بخشید. این گوشی که یک اسمارت فون رده پایین محسوب می‌شود، می‌تواند آغازی برای روند رو به رشد صنعت گوشی در ایران باشد. باید منتظر ماند تا آینده‌ی این تلفن همراه را مشاهده کرد و دید که این سری نیز مانند دیگر تولید کنندگان گوشی‌های ایرانی، صاایران از زبان خواهد افتاد یا می‌تواند به رقبای خود نزدیک شود. هم‌اکنون صاایران با همکاری ایرانسل v6 را به عنوان نسخه‌ی بعدی v5 معرفی کرده است.

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317