150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

سامسونگ به زودی از گوشی Galaxy A72 رونمایی خواهد کرد

سامسونگ خبر داد که به زودی دو محصول میان‌رده‌ی خود یعنی گوشی Galaxy A72 و Galaxy A52 را به بازار عرضه خواهد کرد. بنا به گفته‌ی این شرکت این دو محصول گواهی‌های لازم را دریافت نموده‌اند. این شرکت در حال حاضر روی نسخه‌های مختلف G4 و G5 اسمارت فون‌های میان‌رده‌ی خود کار می‌کند. از بین این محصولات اخبار این دو گوشی به بیرون درز کرده است. اکنون سامسونگ یک صفحه برای پشتیبانی از گوشی Galaxy A72 در نسخه‌ی G4روی سایت خود باز کرده است.

گوشی Galaxy A72 میان‌رده‌ی جدید سامسونگ

همچنین صفحه وب پشتیبانیGalaxy A72 (SM-A725F/DS)  در نسخه‌ی G4 در وب سایت سامسونگ روسیه به طور مستقیم پخش شد و مشخصا این عمل، به نزدیک بودن این گوشی به بازار خبر می‌دهد. این دستگاه حتی گواهی‌نامه‌ی FCC را نیز کسب کرده است. این گواهی نوع اتصالات و همچنین نحوه‌ی شارژ گوشی را نمایش می‌دهد.

ویژگی‌های گوشی Galaxy A72

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد این گوشی در دسترس نیست، اما طبق ادعای کمپانی سامسونگ، نسخه‌ی G4 این گوشی با قابلیت‌های زیر تولید خواهد شد:

دو سیم کارته

اینترنت نسل چهارم با باندهای (2 4 5 7 12 13 17 26 38 40 41 66)

وای فای دو بانده

بلوتوث

NFC

همچنین این گوشی از شارژ سریع تا 25 وات پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت شارژ با شارژر USB-PD را خواهد داشت.

گفته می‌شود که سامسونگ برای هر دو نسخه‌ی G4 و G5 این محصول میان‌رده‌ی خود از پردازنده‌ی اسنپ دراگون بهره خواهد برد. البته نوع هر یک از پردازنده‌های این دو نسخه متفاوت می‌باشد. نسخه‌ی G4 از پردازنده‌ی G720 استفاده خواهد کرد، در حالیکه مدل فایو جی این شرکت مجهز به پردازنده‌ی G750 می‌باشد. از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی با 6-8 گیگابایت رم و 128-256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ارائه خواهد شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا از یک دوربین چهارگانه در پشت گوشی Galaxy A72 استفاده کند. یک دوربین 64 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی و دو دوربین با درجه‌ی لنز 5 مگاپیکسلی برای عکاسی در این گوشی در نظر گرفته شده است، که در یک گوشی میان رده می‌تواند گزینه‌های فوق‌العاده‌ای به شمار بیاید.

طراحی گوشی Galaxy A72

طراحی A72 ماه گذشته به بیرون درز کرده بود و به نوعی از مدل این گوشی هوشمند رونمایی شده بود. در این بین صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity-O به کار رفته در این گوشی به چشم می‌خورد. برخورداری از پورت USB Type-C و همچنین جک هدفون در این محصول نیز به خوبی دیده می‌شود. به مانند اکثر مدل‌های دیگر سامسونگ این محصول نیز می‌تواند از قابلیت اثر انگشت کاربر پشتیبانی کند. همچنین 11Android در این اسمارت فون پیش از روشن شدن نصب شده است.

اگر از علاقه‌مندان به سری A گوشی‌های سامسونگ هستید، بهتر است بدانید این محصول کمپانی کره‌ای در رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش و سفید به بازار قدم خواهد گذاشت.

رنگ‌بندی A72 سامسونگ

هنوز زمان دقیقی از انتشار این محصول مشخص نشده است. باید منتظر ماند و دید که این گوشی جدید سامسونگ کی به بازار عرضه خواهد شد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به اندروید هستید، شواهد حاکی از آن است که زیاد نباید منتظر این محصول ماند.

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317