150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

معرفی گوشی Galaxy A72 5G ، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ

روز گذشته، سامسونگ از گوشی میان‌رده‌ی خود که از فناوری اینترنت نسل پنجم نیز پشتیبانی می‌کند، رونمایی کرد. گوشی Galaxy A72 5G یکی از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار خواهد بود که از این فناوری بهره خواهد برد. به مناسبت رونمایی از این گوشی، قصد داریم که در ادامه‌ی مقاله به معرفی این محصول بپردازیم و امکانات معرفی شده برای آن را زیر ذره‌بین قرار دهیم. برای آشنایی با این گوشی با ما همراه باشید.

معرفی گوشی Galaxy A72 5G

مشخصات گوشی Galaxy A72 5G

گلکسی A72 یکی از گوشی‌های شرکت سامسونگ است که با رونمایی آن، توسط شرکت کره‌ای، به نظر می‌رسد که مدت زیادی تا ارائه‌ی آن به بازار باقی نمانده باشد. بنابراین به بررسی این گوشی می‌پردازیم:

بدنه

سامسونگ بدنه‌ی این گوشی را در اندازه‌ی 165 در 77.4 در 8.1 میلی‌متر ساخته است. همچنین این گوشی در دو مدل تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته به بازار عرضه خواهد شد. کمپانی کره‌ای هیچ اطلاعاتی درباره‌ی وزن این دستگاه در اختیار کاربران قرار نداده است.

نمایشگر

نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی از نوع super AMOLED plus و تقریبا 85 درصد ابعاد گوشی را در برخواهد گرفت. رزولوشن این صفحه نمایش نیز با تراکم 1080 در 2400 به نسبت 20: 9 پیکسل می‌باشد که کیفیت قابل قبولی به نظر می‌رسد.

پلتفرم

استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی‌های سامسونگ، اتفاق چندان دور از ذهنی نخواهد بود. در هنگام روشن شدن این گوشی، کاربر با نسخه‌ی 11 این سیستم عامل مواجه خواهد شد.

حافظه

گوشی Galaxy A72 5G با حافظه‌ی 128 گیگابایتی ساخته خواهد شد. همچنین این گوشی با 8 گیگابایت رم داخلی پشتیبانی خواهد شد. البته گوشی‌های امروزی به نسبت حافظه‌ی بیشتری را پشتیبانی می‌کنند.

دوربین

به مانند عموم گوشی‌های نسل جدید بازار، A72 نیز از چند دوربین بهره خواهد برد. 4 دوربین در پشت گوشی و یک دوربین در جلوی آن برای عکس‌های سلفی چیزی است که در اکثر گوشی‌های امروزی رواج دارد. یک دوربین 64 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 مگاپیکسلی، تمامی چیزی است که در این محصول مشاهده خواهد شد. برای دوربین سلفی نیز از یک لنز 32 مگاپیکسلی استفاده شده است.

دوربین a72

باتری

برای باتری این دستگاه از یک باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است. این قطعه قابلیت شارژ سریع 25 واتی را برای کاربران خود فراهم خواهد کرد.

سایر قابلیت‌ها

گوشی Galaxy A72 5G از امکانات مختلفی بهره خواهد برد. حسگر اثر انگشت در پایین گوشی، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما و سایر امکانات کاربردی چیزی نیست که کاربر را غافل گیر کند. چرا که در تمامی محصولات مشابه نیز وجود دارد.

 

 

گوشی Galaxy A72 5G هنوز به بازار عرضه نشده است، اما با اطلاعاتی که سامسونگ برای آن در اختیار عموم قرار داده، مشخص است که یک محصول کاملا میان رده خواهد بود. چیزی که در این گوشی به چشم می‌خورد، داشتن امکانات کاربردی با کیفیت نرمال است. چیزی که از یک گوشی میان رده نیز انتظار خواهد رفت، دقیقا همین است. بنابراین گلکسی a72 نمی‌تواند یک شاهکار جدید باشد، بلکه یک گوشی برای کارکرد مناسب توسط سامسونگ خواهد بود.

گلکسی ای 72، میان‌رده‌ی سامسونگ

قیمت این کالا حدود 490 یورو تخمین زده شده است.

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317