150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

کنسول بازی اپل تا سال آینده عرضه خواهد شد

با شنیدن برند اپل، ذهن همه‌ی کاربران به سمت گوشی و لپ تاپ‌های این کمپانی آمریکایی خواهد رفت. اما در اقدامی غافل‌گیرانه، این شرکت قصد دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور اولین کنسول بازی اپل را وارد بازار کند. طرفداران اپل بی‌صبرانه منتظر این کنسول خواهند ماند و گیمرها نیز برای ورود این دستگاه بازی لحظه شماری می‌کنند، اما باید دید آیا اپل خواهد توانست در این عرصه با رقبای قدیمی خود مانند سونی و مایکروسافت مقابله کند؟

ورود اپل به دنیای گیمینگ

کنسول بازی اپل، شایعه یا واقعیت؟

در خبرها آمده است که شرکت اپل قصد دارد تا نخستین بار اپل تی وی گیمینگ را برای کاربران خود تولید کند. گفته می‌شود که این کمپانی بر روی تولید یک کنسول قدرتمند تمرکز کرده و می‌خواهد بازی‌هایی در سطح کیفی پلی ‌استیشن یا ایکس باکس تولید کند. apple تصمیم گرفته تا از یک تراشه پر قدرت و سرعت بالا برای پردازش بازی‌های با کیفیت استفاده کند.

یک خبرنگار از خبرگزاری بلومبرگ گزارشی مبنی بر اینکه اپل در حال ساخت یک کنسول بازی است، تهیه کرده است. همچنین وی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد تا ساخت این محصول خود را با یک تراشه و یک ریموت برای اجرای بازی به پایان برساند. اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد، می‌تواند دنیای کنسول‌های بازی را متحول کند. گفته می‌شود که بازی‌های ارائه شده فقط بر روی اپل آرکید اجرا خواهد شد و قابلیت اجرا روی اپل تی وی های قبلی را ندارد.

با همه‌ی اخبار ضد و نقیضی که درباره‌ی کنسول بازی اپل منتشر شده است، باید گفت که این خبر هر از گاهی درز پیدا می‌کند و بحث‌هایی درباره‌ی ساخت یک کنسول بازی برای گیمرها توسط شرکت اپل مطرح می‌شود، اما هنوز هم این امر به واقعیت تبدیل نشده است.

اولین کنسول بازی اپل

البته نا گفته نماند که بسیاری از افراد گمان می‌کنند که این اولین کنسول این شرکت آمریکایی خواهد بود و تا قبل از این اپل پا به دنیای گیم نگذاشته است. این باور اشتباه است. چرا که در سال 1995 ، کمپانی اپل اولین دستگاه بازی خود را به بازار عرضه کرده بود. جالب است بدانید که این کنسول که در آن زمان به پین پین نامگذاری شده بود، سخت افزار مناسبی نیز داشت و می‌توانست مورد توجه قرار بگیرد، اما به دلیل عرضه‌ی همزمان آن با پلی استیشن و قیمت بالای آن، در بازار آن روزها چندان مورد توجه قرار نگرفت.

اپل و گیمینگ، آیا به واقعیت تبدیل می‌شود؟

همانطور که گفته شد، همیشه بحث ورود اپل به دنیای بازی مطرح بوده است، اما هیچگاه این امر به واقعیت تبدیل نشده است. اما با توجه به شواهد فعلی می‌توان گفت که به نظر می‌رسد این بار ساخت کنسول بازی اپل از همیشه به واقعیت نزدیک تر است. البته باید گفت apple کار سختی برای رقابت با سونی و مایکروسافت دارد، اما با توجه به سابقه‌ی این کمپانی می‌توان اطمینان حاصل کرد که این شرکت می‌تواند صنعت بازی را متحول کند. باید منتظر ماند و دید که بالاخره چه موقعی اولین نسل از کنسول‌های اپل بعد از قدیمی ترین دستگاه این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317