150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

آنر از گوشی Honor V40 5G رونمایی کرد

مدتی می‌شود که آنر قید همکاری با هوآوی را زده است. در این مدت محصولات زیادی توسط این کمپانی تولید شده است اما به جرات می‌توان گوشی Honor V40 5G را پرچم دار اصلی این شرکت در بین محصولات رده بالای تولید شده به طور مستقل دانست. در ادامه به معرفی و بررسی امکانات این گوشی خواهیم پرداخت. بنابراین این مقاله را از دست ندهید.

گوشی جدید شرکت آنر

مشخصات گوشی Honor V40 5G

آنر گوشی جدید خود را با نمایشگری خمیده و طراحی خیره کننده در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و صورتی تولید کرده است. این کالا در حال حاضر در بازارهای جهانی به قیمت 460 یورو به فروش می‌رسد. مشخصات این گوشی به ترتیب زیر است:

نمایشگر

آنر برای ساخت این گوشی از نمایشگر 6.72 اینچی بهره برده است. طراحی این نمایشگر با استفاده از فناوری AMOLED بوده است. همچنین طراحی صفحه نمایش آن به صورت خمیده است.

دوربین

در قسمت دوربین برای گوشی Honor V40 5G ، از سه دوربین پشتی و یک دوربین جلو برای سلفی استفاده شده است. در پشت این گوشی سه دوربین با لنز 50 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی التراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو تعبیه شده است که می‌تواند نمره‌ی قابل قبولی به گوشی بدهد. همچنین برای دوربین سلفی این گوشی از یک لنز 16 مگاپیکسلی واید بهره برده شده است.

بدنه

این محصول آنر با ابعاد 163.1 میلی‌متر در 74.3 میلی‌متر در 8 میلی‌متر تولید می‌شود. همچنین با تمام ویژگی‌های استفاده شده در این کالای بالا رده، وزن آن تنها 189 گرم خواهد بود.

پلتفرم

در هنگام روشن کردن این گوشی شما مطابق انتظار با سیستم عامل اندروید مواجه خواهید شد. البته نسخه‌ی فعال روی گوشی 10 می‌باشد. همچنین کمپانی آنر بر روی این گوشی از تراشه‌های Mediatek MT6889Z dimensity 1000+ استفاده کرده است. پردازنده‌ی گرافیکی قرار گرفته روی این گوشی مدل Mali- G77 MC9 است.

حافظه

گوشی Honor V40 5G با رم 8 گیگابایت عرضه می‌شود. برای ظرفیت‌های این محصول نیز باید بدانید که کمپانی از دو مدل 128 گیگابایت و 256 گیگابایت بهره برده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی مدنظرتان هر کدام از مدل‌هایی که می‌خواهید خریداری کنید.

باتری

باتری 4000 میلی آمپر ساعت این گوشی ، تقریبا مانند اکثر محصولات مشابه در بازار است و قابلیت شارژ سریع 66 واتی را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین این گوشی قابلیت شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ معکوس 5 واتی را نیز در زمره ویژگی‌های خود قرار داده است.

 

نتیجه

به نظر می‌رساند آنر در حال طی کردن یک سیر صعودی در بین تولیدات خود است، اما آنچه مشخص است هنوز این کمپانی برای رسیدن به رقبای خود زمان زیادی نیاز دارد. با بررسی پرچم دار این شرکت متوجه خواهید شد که هنوز گوشی‌های این کمپانی از سایر رقبای خود در بازار عقب هستند و باید دید چه موقع این شرکت به تولید محصولاتی با استاندارد های شماره یک جهانی رو خواهد آورد. البته با توجه به استقلال یافتن این شرکت نباید از آن انتظار زیادی داشت و برای تولید گوشی Honor V40 5G باید به آن نمره‌ی قابل قبولی داد.

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317