150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

آنچه درباره گوشی گلکسی اس 21 الترا نمی‌دانید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی جدید گوشی‌های گلکسی سری s به بازار آمد. سامسونگ پس از عرضه‌ی موفق اس 20، این بار با ارائه‌ی گلکسی اس 21 با مدل‌های متنوع، قدرت خود را به رخ حریفان کشیده است. این بالارده‌ی سامسونگ، دارای ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار و عالی از هر نظر است. در این مقاله قصد داریم تا به حقایقی درباره‌ی گوشی گلکسی اس 21 الترا بپردازیم. حقایقی که شاید کمتر کسی از آن اطلاع داشته باشد. بنابراین چنانچه از طرفداران گوشی‌های اندرویدی و کمپانی سامسونگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

حقایقی درباره‌ی galaxy s21 ultra

حقایقی درباره‌ی گوشی گلکسی اس 21 الترا که احتمالا نمی‌دانید

 

اولین گوشی با رنگ مات

phantom black

یکسره کردن محل قرارگیری دوربین‌ها

اولین نمایشگر با قابلیت حفظ کیفیت

2 k

و نرخ به روز رسانی 120 هرتز به صورت همزمان

افزایش طول عمر باتری با نرخ بروزرسانی متغیر نمایشگر گوشی

کاهش چشمگیر انحنای لبه‌های گوشی

مقاومت بالای صفحه نمایش در برابر شکنندگی و خراشیده شدن

قابلیت تشخیص سوژه در زوم 100 برابری

 

اولین بار از رنگ مات phantom black در این گوشی استفاده شده است

سامسونگ، گوشی گلکسی اس 21 الترا را در رنگ‌های مختلفی تولید می‌کند. یکی از این رنگ‌ها مشکی فانتوم است. این رنگ جلوه‌ی خاصی به گوشی موبایل خواهد بخشید و ظرافت و زیبایی را به آن خواهد افزود.

 

لنز دوربین‌های s21 الترا به صورت یکپارچه مکان یابی شده است

با خارج کردن گوشی از جعبه، با دیدن طراحی زیبای این گوشی شگفت زده خواهید شد. S21 الترا چهار دوربین در پشت خود دارد که همه‌ی این دوربین ها به صورت یکپارچه و جدا از بدنه‌ی اصلی قرار دارند. این ویژگی طراحی گوشی را بسیار منحصر به فرد کرده است.

 

نمایشگر قابلیت حفظ کیفیت 2 k و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را به صورت همزمان ایجاد می‌کند

صفحه نمایش گوشی galaxy s21 ، شما را قادر می‌سازد تا کیفیت 2 k و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را به طور همزمان تجربه کنید. این ویژگی سبب افزایش کیفیت گوشی خواهد شد.

 

گوشی به صورت خودکار نرخ به روز رسانی خود را در بازه 10 تا 120 هرتز تغییر می‌دهد

شاید در نگاه اول این ویژگی گوشی گلکسی اس 21 الترا چندان کارایی نداشته باشد، اما باید بدانید که این قابلیت به افزایش طول عمر مفید باتری این محصول کمک خواهد کرد. به این ترتیب در مواقع غیر ضروری، گوشی نرخ به روز رسانی خود را به طور خودکار کاهش خواهد داد.

 

انحنای لبه‌های گوشی حذف شده است

حتما از گوشی‌های سامسونگ با لبه‌های منحنی دار کار کرده‌اید. در وحله‌ی اول این انحنا شاید به زیبایی گوشی کمک کند، اما در ادامه مشکلاتی را برای کاربران به وجود می‌آورد. برای همین منظور سامسونگ در طراحی این محصول سعی کرده تا حد ممکن انحنا را حذف و گوشی را مسطح کند.

 

مقاومت گوشی در برابر ضربه و شکستگی بی‌نظیر است

صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 21 الترا با لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است. این محافظ سبب افزایش چند برابری مقاومت صفحه در برابر شکنندگی و خراشیدگی می‌شود.

 

قابلیت تشخیص سوژه به زوم 100 برابری اضافه شده است

این قابلیت کمک می‌کند تا نویز و لرزش در عکس برداری هایی با زوم بالا کاهش بیابد. بنابراین کیفیت عکاسی افزایش پیدا خواهد کرد.

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317