150.000 تومان تخفیف فقط برای ثبت اولین سفارش کد : GO-150

معرفی لپ تاپ ROG ZEPHYRUS G14ایسوس ، باریک و قدرتمند

رقابت بین لپ تاپ‌های بازار بسیار زیاد است. برخی از لپ تاپ‌ها دارای قدرت زیادی هستند، در حالی که ابعاد بزرگ این کالاها، نمرات آن‌ها را از دید کاربران کاهش می‌دهد. در سوی دیگر، لپ تاپ‌هایی قرار دارند که ظاهر و ابعاد مناسبی را برای خود رقم زده‌اند، در حالی که نمی‌توانند برای مصارف پیچیده مناسب باشند. لپ تاپ ROG ZEPHYRUS G14ایسوس ماورای همه‌ی لپ تاپ‌هایی که در بازار وجود دارد، علاوه بر کیفیت بالا و قدرت پردازش زیاد، ابعاد کوچکی دارد و می‌تواند یک محصول شگفت انگیز محسوب شود. در این مقاله به بررسی این محصول کمپانی ایسوس خواهیم پرداخت.

گیمینگ جدید ایسوس

ویژگی‌های لپ تاپ ROG ZEPHYRUS G14ایسوس

ایسوس با معرفی این رایانه به بازار، دنیای لپ تاپ‌های گیمینگ را متحول کرد. یک محصول رده بالا و در عین حال با طراحی فوق باریک که توانسته سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ تاپ 14 اینچ مجهز به کارت گرافیک RTX2060 باشد. در واقع ابعاد کم این محصول، نتوانسته از قدرت آن بکاهد. ایسوس این محصول خود را با مشخصات زیر روانه بازار کرده است:

صفحه نمایش

صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی بوده و رزولوشن آن 1920 در 1080 و به صورت فول اچ دی خواهد بود. فراموش نکنید که قرار نیست با امکانات بالای این سیستم، با یک لپ تاپ زمخت روبرو شوید. لپ تاپ ROG ZEPHYRUS G14ایسوس با 17.9 میلی‌متر ضخامت، تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد و شما را با یک محصول زیبا از لحاظ ظاهری بی‌نیاز خواهد کرد.

پردازنده

برای پردازنده ROG ZEPHYRUS G14 ، ایسوس از AMD استفاده کرده است. سی پی یو تعبیه شده در این دستگاه مدل AMD Ryzen9 4900H است که توان پردازشی آن 3.3 گیگاهرتز می‌باشد. البته این CPU قادر است تا 4.4 هرتز نیز به فعالیت خود ادامه دهد.

حافظه رم

در قسمت رم هیچ کمبودی برای این دستگاه وجود دارد. لپ تاپی با 32 گیگابایت رم، می‌تواند تمام نیاز های شما را با بهترین کیفیت لازم برطرف کند و شما را از خرید اضافه رم بی‌نیاز کند.

حافظه‌ی داخلی

استفاده از SSD در داخل لپ تاپ ها چیزی نیست که بتواند شما را غافل گیر کند، اما استفاده از کارت حافظه‌ی حالت جامد با ظرفیت یک ترابایت، یکی دیگر از شاهکارهای این لپ تاپ است. لپ تاپ ROG ZEPHYRUS G14ایسوس با داشتن یک ترابایت حافظه‌ی SSD می‌تواند سرعت اجرای برنامه ها را تا حد چشمگیری افزایش دهد.

پردازنده‌ی گرافیکی

اگر به دنیای گیمینگ علاقه‌مند باشید، حتما با کارت گرافیک RTX 2060 آشنایی دارید. این کارت گرافیک با داشتن ظرفیت 6 گیگابایت، خواهد توانست تا اکثر بازی‌ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند.

 

نتیجه

به طور کلی باید گفت اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ رده بالا با طراحی شیک و زیبا هستید، لپ تاپ ROG ZEPHYRUS G14ایسوس یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این محصول ایسوس می‌تواند بازی‌های مختلف را با بهترین کیفیت و بالاترین قدرت، بدون هیچ باگی اجرا کند و شما با استفاده از این محصول از بازی های کامپیوتری لذت خواهید برد. بنابراین اگر بودجه‌ی آن را دارید، در خرید آن شک نکنید.

 

به دلیل نوسان قیمت بازار لطفا قبل از ثبت سفارش از طریق شماره های زیر اقدام به استعلام قیمت قطعی فرمایید

026-34413416

0905-7279317